Mogelijkheid tot makkelijk uitzetten prep station bonnen

Hi, wij hebben nu alle dranken toegevoegd aan het prep station ‘bar’
Nu komen er steeds als we in de printer deze prep station uitzetten meldingen dat er een print fout is voor dit prep station, en alle orders komen constant in het nieuwe prep station met een melding notificatie daar.

Is er een makkelijke manier om het algehele prep station voor de dranken uit of aan te zetten, zowel digitaal als op de printer, zonder dat er constant vervelende errors komen?

Alvast bedankt,
Luca
Cafe de rijncantine

Hi Luca, bedankt voor je duidelijke uitleg en je vraag!

Wat je beschrijft gebeurt meestal als producten nog wel aan een prep station zijn toegewezen, maar de printer voor dat prep station is uitgeschakeld of niet meer gekoppeld. Hierdoor probeert Tebi nog steeds tickets te printen, wat foutmeldingen veroorzaakt.

Om dit op te lossen zijn er twee Mogelijke stappen:

  1. Prep station (tijdelijk) uitschakelen of verwijderen
  • Ga naar Instellingen > Prep Stations.
  • Je kunt het prep station ‘bar’ verwijderen als je het niet meer gebruikt, of tijdelijk op ‘niet actief’ zetten.
  • Let op: als je het prep station verwijdert, worden alle koppelingen met producten ook verwijderd.
  1. Producten loskoppelen van het prep station
  • Ga in de Tebi App of Back Office naar het productoverzicht.
  • Selecteer elk drankje en ga naar het tabblad ‘Preparation’.
  • Verwijder het prep station ‘bar’ bij deze producten als je niet wilt dat ze nog naar een prep station gestuurd worden.
  • Sla de wijzigingen op.

Let op:

  • Alleen het uitzetten van de printer lost het probleem niet op, want de producten blijven aan het prep station gekoppeld en Tebi blijft proberen te printen.
  • Je kunt in de printerinstellingen filters instellen, maar het loskoppelen van producten is de meest structurele oplossing.

Hier vind je meer uitleg over het beheren van prep stations en producten: https://docs.tebi.com/nl/prep-stations/adding-a-prep-station-back-office/